SERWER

Serwer powstał z myślą o graczach, którzy chcą spędzić ładne parę godzin w świecie spustoszonym przez zombi, którzy chcą poczuć klimat postapokaliptycznego świata, którzy wędrując po chernarusi będą cieszyć się ze znalezionych drobiazgów i docenią trudność znalezienia lepszego sprzętu takiego jak karabiny automatyczne czy też noktowizory, co sprawi niesamowitą radość, gdy już je znajdziemy.

Pierwsza osoba sprawia, że bardziej wcielamy się w swoją postać oraz zapobiega oszustwom podczas pvp i wychylania się zza obietków bez wychylania się modelu postaci.

Zmniejszony loot lepszych przedmiotów (głównie militarnych), gra zaczyna przypominać bardziej survival, niż grę pvp, ale i tego nie brakuje na północy mapy, aby zdobyć lepszy sprzęt trzeba bardziej się postarać, ale jest on jak najbardziej do zdobycia.

Zmodyfikowany system tierów - podzielone są poziomo od dołu do góry, im dalej na północ tym mniej puszek z jedzeniem, co sprawia, że trzeba zacząć polować i łowić ryby, im głębiej w ląd tym trudniej, ale lepszy sprzęt, bronie mają większy kaliber a plecaki i ubrania więcej slotów.

W związku z powyższym zmienione zostały spawny helicrashy i miejsca spawnu postaci (usunięto spawny postaci na wschodzie a dodano parę na południu). Zlikwidowano loot militarny na obszarze Baloty oraz Tikhaya. Dodano też dwie nowe lokacje militarne tak by gracz niezależnie od punktu startu miał do każdej podobny dystans.

Nowe lokacje militarne można znaleźć odszukując zmodyfikowaną mapę na szlakach turystycznych.

Nowy system zombi specjalnie dostosowany do serwera, od słabych dziadków do bardzo silnych wojskowych, spotkać można również nowe zombi mutanty dodane w poszczególnych lokacjach dalej na połnocy.

Brak tradera jest sporym atutem, sprawia on, że gracze poruszają się po całej mapie.

Możliwość zakładania klanów - każdy klan dostaje własny kanał tekstowy i głosowy na discordzie, przedmiot powitalny do bazy oraz opaski z wybranym przez czlonków logo, oraz możliwość zaznaczenia terenu działań klanu na mapie szlaków.

Rajdowanie baz 24/7 z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi - Raidsaw (czarno-czerwona piła) umożliwia zniszczenie jednego codelocka(czas cięcia 15min) a sledgehammer dwóch elementów ściany(10min na element). Na mapie są trzy sztuki pił oraz pięć sztuk młotów, kolejne pojawią się dopiero po podniesieniu obecnych.

Czas budowania bazy został wydłużony (począwszy od ścinania drzew aż do montażu drutu na bramie) by urealnić nieco rozgrywkę.

Staramy się wprowadzać własne modyfikacje i reaktywować stare mechaniki takie jak łamanie nóg, w kilku miejscach zostały dodane przez nas lokacje(do samodzielnego odszukania) których nie ma na innych serwerach i wiele innych.

Map Tier

Dołącz do nas!

Nie czekaj, dołącz na nasz serwer Discord! Znajdziesz tam odpowiedź na swoje pytania, craftingi, poradniki, pomoc, dostęp do systemu Ticket oraz możliwość założenia frakcji na serwerze.​

pl_PLPolish
en_GBEnglish pl_PLPolish