POJAZDY

HP aut pozostało niezmienione, jednak udało się zmniejszyć obrażenia od uderzeń. Obecnie działa to tak, że mając w pełni skompletowane i sprawne auto wytrzymuje ono spokojnie uderzenie 100km/h, uszkadza się jedynie maska i chłodnica. Jeśli załozymy chłodnice ale maski nie, to kolejne uderzenie 100km/h kończy się śmiercią auta, jednak po założeniu maski może ono przeżyć jeszcze jedno takie uderzenie przy 100km/h, trzecie niezależnie od obecności maski kończy sie zgonem auta. Niezależnie od obecnosci maski uderzenie za pierwszym razem przy prędkosci 150km/h kończy sie zgonem i auta i pasażerów. Mechanika aut działa tak, że wraz ze wzrostem prędkości mnożą się obrażenia, więc przy jeździe poniżej 100km/h auta wytrzymają jeszcze więcej. Dla porównania w vanilce każde uderzenie =<100km/h to zgon dla obojga.

Każdy uderzony autem zombie i zwierze będzie powodować jego nieznaczne uszkadzanie(poczynając od części pod maską). Z tego powodu nie zalecamy używać aut jako "taranów" do czyszczenia lokacji, a robić to jednak własną ciężką pracą.

Dołącz do nas!

Nie czekaj, dołącz na nasz serwer Discord! Znajdziesz tam odpowiedź na swoje pytania, craftingi, poradniki, pomoc, dostęp do systemu Ticket oraz możliwość założenia frakcji na serwerze.​

pl_PLPolish
en_GBEnglish pl_PLPolish