83245564_1396502173844529_8584852705090994176_o

MODY

Na serwerze zainstalowane są mody dodające nowy ekwipunek oraz broń, jednak z nastawieniem na przewagę sprzętu cywilnego ponad militarnym. Ponadto dodano nowe przedmioty do baz oraz modyfikacje ułatwiające rozgrywkę tj. możliwość obracania przewróconych aut oraz mapa ułatwiająca odnalezienie się nowym graczom.

Pandemic - Autorski mod specjalnie dla serwera Pandemic, który przywraca stare mechaniki takie jak złamania, sprawia, że postać nie może chodzić i jesteśmy zmuszeni do czołgania się, taki stan trwa 15 minut. Można usztywnić nogę Splintem to pozwoli nam na chodzenie oraz bieganie (nadal nie możemy sprintować przez 15 minut). Dodaje również armbandy dla klanów i wiele innych rzeczy.

CodeLock - dzięki niemu możemy zakładać CodeLocka, co daje nam możliwość ustawienia kodu dostępu do bramy.

BaseFurnitureMods - dodaje itemy do wyposażenia bazy m.in. skrzynki, szafki, lodówki itd.

MoreGuns i WeaponsReduxPack - wybraliśmy z modów parę broni, które najbardziej pasują do klimatu gry.

Flip Transport - Dodaje funkcje obracania auta kluczem, gdy po restarcie lub podczas wypadku auto obróci się na dach.

Pojazdy mają zredukowane obrażenia od uderzeń, nadal można je zniszczyć.

Dodano w małej ilości wozy opancerzone (Dingo) oraz Quady.

Mod, który sprawia, że na papierowej mapie w grze widzimy tylko swoją lokalizacje.

BuildAnyWhere - Usprawnia mechanikę budowania w grze pozwalając stawiać budowle w miejscach, gdzie wcześniej nie było takiej opcji.

WindstreidesClothingPack, Mass'sManyItemOverhaul, MunghardsItemPack, FS oraz Deceit - wybraliśmy z nich najbardziej pasujące do klimatu gry przedmioty, dodają nowe ciuchy, bronie oraz receptury craftingu.

BetterInspect - dzięki niemu możemy zapomnieć o męczącym przeszukiwaniu skrzyni lub namiotu w bazie w poszukiwaniu konkretnych przedmiotów. Aby podświetlić element kliknij środkowym przyciskiem myszy na item, przedmioty tego samego typu podświetlą się na brązowo, a elementy kompatybilne na żółto.

Notes dodaję opcje pisania notatek na papierze i przyczepiania do obiektów.

Mod na termin ważności pożywienia. Gdy nie zakonserwujemy odpowiednio mięsa, zgnije w przeciągu 4 godzin, lub 8 pod warunkiem, że je upieczemy/ugotujemy. Zakonserwować można za pomocą soli w garnku co wydłuża jego świeżość w zależności od ilości soli (max. 15 dni).

ToxicZone - Dodaje skażone strefy na bazach militarnych Tisy oraz Troytskoye, zwiększa również w tych strefach liczbę wilków co jest dodatkowym zagrożeniem. Aby wejść do takiej strefy i nie zachorować potrzebujemy odpowiedniego kombinezonu NBC, który trudno znaleźć. W skład stroju wchodzą: buty, spodnie, rękawiczki, kurtka, kaptur oraz maska przeciwgazowa. Strój po każdym wejściu do takiej strefy dostaje obrażenia w wysokości 20%, więc gdy mamy nowy strój pozwala on nam wejść do skażonej strefy 4 razy. Musimy jednak uważać na zadane obrażenia przez zombi, wilki oraz innych graczy, jeśli strój rozwali się, gdy nadal będziesz w strefie jedynym twoim ratunkiem jest ToxicCure, które znajdziesz w lokacjach medycznych. Na aplikacje lekarstwa jest koło 10 minut od momentu zakażenia się toksyną. Rekompensatą za długie poszukiwanie stroju oraz trudy przetrwania jest znacznie lepszy ekwipunek znajdujący się wewnątrz stref.

Survivor Missions - Dodaje do gry komunikaty na częstotliwości 97,7hz, w których są informacje na temat bieżącej misji w grze. Są to różnego rodzaju zlecenia jak uwolnienie zwierząt, znalezienie zapasów dla ocalałych, zbieranie grzybów, polowania, misje transportowe i wiele więcej... Jak wziąć w nich udział? Włącz i ustaw swoje radio na częstotliwość 97,7 i wyczekuj komunikatu podczas gry!

LISTA MODÓW

Dołącz do nas!

Nie czekaj, dołącz na nasz serwer Discord! Znajdziesz tam odpowiedź na swoje pytania, craftingi, poradniki, pomoc, dostęp do systemu Ticket oraz możliwość założenia frakcji na serwerze.​

pl_PLPolish
en_GBEnglish pl_PLPolish