Wrogowie i zwierzęta
– zombie z Vanilii, jednak zmieniona lokalizacja większości spawnów i znacznie zwiększona(~200%) ilość zombie, mogą również losowo pojawiać się na polach/lasach
– zróżnicowanie zombie pod względem HP na zasadzie – im dany zombie wydaje się silniejszy to pewnie taki jest(np. chudy dziadek jest najsłabszy a żołnierz b. silny).
– dodane nowe silne zombie w ilościach większych im wyższy Tier zatem uwaga na T3. Nowe zombie są traktowani jak swego rodzaju bossowie zatem posiadają więcej HP
– kilka dodanych przez nas zombie na podstawie tych vaniliowych, różniące się zachowaniem czy ekwipunkiem
– zarówno nowe jak i stare zombie posiadają czuły punkt którym jest głowa gdzie ich hp jest znacznie obniżone w stosunku do reszty ciała, np vaniliowe zombie(militarne) padają teraz po dwóch strzałach w głowę z kalibru mniejszego a po jednym z większego niż 0.45ACP
– dodano nowy okaz do menażerii – zainfekowany wilk(dwukrotnie wytrzymalszy od zwykłego)
– Tier3 dodatkowo patrolowany jest przez wykręcone radiacją zwierzęta(nie dają nadającego się do spożycia jedzenia) które są twardsze
– Zwierzęta giną od jednego strzału z broni myśliwskiej oraz krwawią po trafieniu
– czas skórowania zwierząt został wydłużony i uzależniony od użytego narzędzia
– zmniejszona ilość mięsa i kości z oskórowanych zwierząt