WROGOWIE i ZWIERZĘTA

Zombie z Vanilii, jednak zmienieniona lokalizacja niektórych spawnów i znacznie zwiększona(~300%) ilość zombie, mogą również losowo pojawiać się na polach/lasach

Zróżnicowanie zombie pod względem HP na zasadzie - im dany zombie wydaje się silniejszy to pewnie taki jest(np. chudy dziadek jest najslabszy a żołnierz b. silny). Zombie vaniliowe posiadały wszystkie po 100HP, nasze przykładowe mają: chudy starszy pan na odludziu - 33HP, cywilne zombie w miastach/wsiach - 66HP, pracownicy fizyczni - 100HP, służby mundurowe(straż policja) i myśliwi - 150HP; wojskowi zależnie od rangi - 200-250HP

Dodane nowe silne zombie w ilościach większych im wyższy Tier zatem uwaga na T3. Nowe zombie są traktowani jak swego rodzaju bossowie zatem posiadaja więcej HP

Zarówno nowe jak i stare zombie posiadają czuły punkt którym jest głowa gdzie ich hp jest znacznie obniżone w stosunku do reszty ciała, np vaniliowe zombie(militarne) padaja teraz po dwóch strzałach w glowę z kalibru mniejszego a po jednym z większego niż 0.45ACP

Dodano nowy okaz do menażerii - zainfekowany wilk(dwukrotnie wytrzymalszy od zwykłego).

Tier3 dodatkowo patrolowany jest przez wykręcone radiacją zwierzęta(nie dają nadającego się do spożycia jedzenia) które są twardsze.

Zwierzęta giną od jednego strzału z broni myśliwskiej oraz krwawią po trafieniu

Czas skórowania zwierząt został nieznacznie wydłużony(~x2)

Zmniejszona ilość mięsa i kości z oskórowanych zwierząt

Dołącz do nas!

Nie czekaj, dołącz na nasz serwer Discord! Znajdziesz tam odpowiedź na swoje pytania, craftingi, poradniki, pomoc, dostęp do systemu Ticket oraz możliwość założenia frakcji na serwerze.​

pl_PLPolish
en_GBEnglish pl_PLPolish